Show House

01:08

Dulu-dulu nak sangat jadi interior designer.

Bila kerja, diberi kepercayaan untuk buat interior show house. Mulanya tak yakin. Tapi sebab minat dan banyak membaca mengenai decoration ni...

Maka untunglah boss saya dapat show house untuk new project yang cantik dan servis percuma pulak tu (T__T)
Saya buat dari scratch. Frame gambar pun saya DIY sendiri. Dah banyak collection photo gambar bunga tu, print dan masuk kan dalam frame. Kalau boleh nak letak banyak frame lagi tapi nanti dah jadi macam galeri photo sendiri pulak instead of show house :D

Saya tak kisah bagi service free sebab kalau pakai consultant ID, saya pulak yang tak berkenaan kat design dia. Mungkin dia pening dengar saya complaint untuk show house yang lepas lepas, tak nampak warmie langsung dan lebih kepada for display je. Jadi baik lah orang yang banyak songeh ni buat sendiri ikut citarasa sendiri :D

Nasib baik dia impress.. lega ;D

DSC01519ed

DSC01564ed

DSC01640ed2

DSC01441ed

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

recent posts